fredag 16 september 2011

trött

Att må dåligt och behöva åka till doktorn i storstan det tar på krafterna vill jag lova.
Tog med ena sonen då jag misstänker att vi har samma skit i kroppen och på kroppen och jo hans prover vara komna och min misstanke stämde.
Titta på oss vi ser lika prickiga ut.
Att han följde med gjorde att han missa svenskundervisningen men samtidigt så tror jag att vi tjänar på det för jag hoppas att ju snabbare vi börjar med medicin ju snabbare kan vi må bra.
Det tär på psyket att se ut så här och må så här även om vi försöker hålla humöret uppe.

Hur gör ni för att hålla humöret upp när ni inte mår bra?

1 kommentar:

  1. Oj då, hoppas ni blir friska snart!
    Ja, hur gör man för att inte deppa ihop totalt när man är sjuk? Jag försöker att hålla humöret uppe med besök av goda vänner (om jag inte har något smittsamt förståss), bra filmer/DVD-boxar och mycket chat/telefonprat med de vänner jag håller mest av. Shopping funkar också rätt så bra ;)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera, det gör mig glad
Välkommen tillbaka