måndag 12 september 2011

invägn

Efter läkarbesöket som resultera i 2 olika antibiotikakurer o en 2 v sjukskrivning bar det med tåg in de 4milen till storstan.
Vilken stress det är och jag är så glad att slippa bo i den atmosfären med småbarn.
Nu var jag själv men jag känner direkt stressen och jäkten från mina medmänniskor.

Konsulenten var enormt trevlig och bra på att svara på alla mina frågor, för det hade jag och för att minnas alla hade jag till och med skrivit up dem.
Kändes okej och hon var mycket inspirerande jag riktigt kände att hon brann för detta och för att få oss överviktiga att komma i form.
Jag betala medlemsavgift och köpte soppor/shakes så det räcker i 3v framåt, så i minst 3v kommer jag nu att bara äta cambridgepulverpåsar, vatten och kaffe/te så det känns helt okej så här långt.
Ringa fick jag göra när jag behövde.

Invägning blev en mindre chock, att jag väger mycket det vet jag...men så mycket!
Hmmm
124.1 så det tände gnistan kan jag lova, så från ons el to kommer jag köra på med enbart pulver en tid framöver.

Nu ska jag bara ta hand om mig och ta mina mediciner innan jag lägger mig och läser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera, det gör mig glad
Välkommen tillbaka