söndag 11 september 2011

bloggstart

Jag tjuvstartar lite redan nu för imorgon ska jag iväg för invägning hos cambridgekonsulenten här i vår stad.
Spännande spännande.....el not.

Själva cambridgestarten blir på ons el tor då hela tis ska tillbringas på sjukhuset med en av sönerna, mer en så vågar jag inte planera just nu.
Barnen kommer hållas anonyma o numreras efter födsel en så länge, thomas får ståta med sitt namn han är van.
Vi lever ett lyckligt liv i harmoni och glädje med varandra och med våra vänner.
Var längesen jag bodde i Swe så det kommer förekomma felstavningar, meningsfel osv osv men det får ni leva med.

1 kommentar:

  1. Var har du bott? Än som i "mer än så" stavas med ä, och en som i "en kilometer" stavas med e. Förlåt, men jag är journalist och känslig för språkfel. Ta inte illa upp! Lova det.

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera, det gör mig glad
Välkommen tillbaka