onsdag 14 september 2011

sovit

Oj vad jag sovit i natt, helt utslagen men jag tror det beror till stor del på den starka antibiotikakuren med.
Nu när jag vakna så har Thomas gått iväg med barnen till skola och dagmamma o jag har inte ens hört att de varit uppe och jag lovar med tre små så hörs det.

Nåja jag ska inte klaga jag sitter med mitt morgonkaffe och älskade mannen borde komma snart, då alla börjar 08.30 och det var hhon för en stund sen.
Idag ska jag åka och hämta mina älskade svärföräldrar som kommer och hälsar på fram till efter nyår om inget annat händer och sker.
Ska bli så roligt, vi har alla längtat efter dem.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med så långt besök så ni kan rå om varandra ordentligt!

    Krya på dig!

    Ha din bästa dag!

    SvaraRadera
  2. Tack Klokegård! Ja det är härligt att äntligen få rå om dem igen eller så är det dem som rår om oss.
    Hursom är man på olika kontinenter så....

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera, det gör mig glad
Välkommen tillbaka