fredag 16 september 2011

rymmer

Imorgon rymmer delar av min älskade familj sin kos, bara så där.
Nice........Not

Theo hänger med sin farmor/farfar in till storstaden för att hälsa på deras gamla vänner från förr, då när de faktiskt bodde kvar här.
Men det var såå länge sedan så staden har växt och förorterna blivit fler och större.
Till på köpet envisas de med att åka tåget och tro mig bara det kommer göra mig förttvivlat orolig, då tåget utvecklats endel sen de åkte sist och denna gång ska alltså min son med!
En tröst är faktiskt att de är uppvuxna med franskan så de kan göra sig förstådda och Theo min tuffing är visserligen van tågressänär men det kan jag inte luta mig på.
De återkommer sen em på sön.....om de återkommer och inte villat bort sig helt.

Thomas tar med dotra på ett event imorgon och blir borta till kvällningen.

Kvar blir alltså Noah och jag, dvs vi prickisar, och vi har fullt upp imorgon vi med.
Vi ska nämnligen göra så lite som möjligt - på så lång tid som möjligt!
Det ni inte illa när man är sjukskriven va?
Fast Theo har förberrett med en massa film om vi fick för långtråkigt och maken har gjort mat åt oss färdigt att värma bara, då jag pga hudinfektionen inte fick laga mat enl läkaren.
Varför kan man undra och det med all rätt för det gjorde jag med.
Jo för flagor och bakterier från hudinfektionen kunde trilla ner i maten och orsaka matförgiftning enl läkaren och det vill vi inte ha på allt detta så alltså är jag portad på matlagning tills jag är frisk igen.

Vad gör ni av med er helg?

1 kommentar:

  1. Hej Anna..vilken snygg Blogg du har.

    Alltid lika roligt att finna nya gbp vänner..jag önskar dig all lycka på din resa..

    Varma kramar/Mia på Levdittliv

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera, det gör mig glad
Välkommen tillbaka