måndag 12 september 2011

hälsa

Det kommer först och främst handla om min väg mot en bättre hälsa som kommer hålla.
Jag kommer ge tips på vad som funkar i min familj men samtidigt hur jag stärker mig själv.

Ni ska veta att jag har många kunniga på omr runt mig då min make har det jobb han har, så egentligen vet jag hur man läs jag ska leva för att optimera mig själv men jag har bara inte gjort det.
Iallafall så kommer jag ge lite tips och jag blir ännu gladare om ni ger egna tips till mig,

Först nu vid 11 ska jag till doktorn o visa upp mina prickar, hela jag ser ut som jag har vattkoppor eller nåt sånt förmodligen nån form av hudinfektion sonen ser likadan ut o han ska vi till barnkliniken med imorgon.

På em ska jag väga in mig hos min cambridge konsulent lika spännande som det känns hemskt just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera, det gör mig glad
Välkommen tillbaka