torsdag 15 september 2011

hoppas

Eftersom jag sovit nästan 4tim under dagen så tycker jag själv att jag är pigg.
Men när de övriga såg mig för en lite stund sen undra de om jag skulle lägga mig och sova snart.
Tänk så olika det kan vara.

Nu ska vi snart äta svärmors gudomligt goda gryta och jag önskar ni fick känna alla goda dofter som luktar här hemma hos oss.
Ska bli kul att se om den smakar som med alla kryddor hon har hemma hos sig som inte säljs här.

Såg på fejjan att Robinsson börjat så jag hoppas hoppas hoppas att maken kan ställa in kanalen så jag får se det jag med.
Är det nån som vet om det visas via nätet kanske?

1 kommentar:

  1. Jag tror att det går att kolla på Robinson via TV4 Play upp till en vecka efter att programmet visats.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera, det gör mig glad
Välkommen tillbaka